miércoles, 4 de diciembre de 2013

Ja arriba l'hivern!

A l'aula de COED hem hagut de recitar un poema davant dels nostres companys. El poema escollit per mi ha estat Ja arriba l'hivern de Bofill, F; Puig, A i Segarra, F. He escollit aquest poema perquè m'agrada molt l'hivern perquè quan arriba l'hivern significa que està a prop el meu aniversari i el Nadal. El Nadal trobo que és una festa molt bonica perquè s'està amb la família i tothom comença a decorar les cases i els carrers.
A l'hora de recitar el poema m'he posat una mica nerviosa però crec que dintre el que cap ho he fet bastant bé. Espero que la recitació d'aquest poema hagi fet que els meus companys hagin pensat en algun moment en el Nadal com jo ho vaig fer en el seu moment.
A  continuació us deixo el poema.


No hay comentarios:

Publicar un comentario